Ένας μήνας Blogger, ένας μήνας Something Digital!



Αυτός ήταν ο πρώτος μου μήνας ως blogger και πραγματικά έμαθα πολλά πράγματα από όλη αυτήν την εμπειρία. Θα μου πείτε η πρώτη καταχώρηση έγινε πριν από 4 μήνες, πως εγώ μετράω μόνο τον ένα; Όντως έχετε δίκιο! Μπορεί το Something Digital να είναι τεσσάρων (και) μηνών αλλά μετράει μόλις ένα μήνα ουσιαστικής λειτουργίας.

Ε λίγο πολύ έχετε καταλάβει τι ακριβώς είναι το SD. Όραμά μου ήταν να δημιουργήσω ένα blog λιγάκι διαφορετικό από όλα τα άλλα που υπάρχουν στο χώρο. Ένα blog που δε θα εστιάζει μόνο στους υπολογιστές αλλά γενικά στην τεχνολογία. Ένα blog που θα προβάλει την πραγματική εικόνα της ψηφιακής ζωής, με όλα τα ευτράπελα και τα επιτεύγματά της. Ένα χρήσιμο blog που θα δίνει συμβουλές για πράγματα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας, με απλό και κατανοητό τρόπο. Το ίδιο blog που θα φιλοξενεί εμπειρίες και νέα για προχωρημένους και ασυμβίβαστους χρήστες. Ένα blog που δε θα υπονομεύει τη νοημοσύνη του επισκέπτη, που δε θα υποκύψει ποτέ σε προωθητικές αηδίες (!) και κραυγές «λαϊκής αγοράς»!

Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι θα έβαζα τα δυνατά μου για αυτό το blog. (Μέχρι δηλαδή να τα παρατήσω και να γίνω λαχειοπώλης!) Όμως η δίψα μου για το blogging στάθηκε εμπόδιο στην προετοιμασία του Something Digital. Ήθελα να βγει το blog «στον αέρα», χωρίς να δώσω ιδιαίτερη σημασία σε μερικές λεπτομέρειες. Ήξερα ότι θα περνούσε αρκετός καιρός μέχρι να καταφέρω να ανεβάσω ένα blog έτσι όπως θα ήθελα να είναι. Αυτό όμως είναι μια δουλειά η οποία θέλει αρκετό χρόνο, ο οποίος εκείνο τον καιρό δεν ήταν με το μέρος μου!

Από σήμερα λοιπόν το Something Digital αναβαθμίζεται. Αλλάζει εμφάνιση, εισάγει νέες κατηγορίες (με τον καιρό θα εισάγει δηλαδή!:) και γίνεται λιγάκι πιο φιλικό προς τους επισκέπτες («Πέσε κάτω και σχολίαζε!»). Δε μπορώ να αποκαλύψω τι θα ακολουθήσει ωστόσο να είστε προετοιμασμένοι γιατί σας περιμένουν πολλά!

Η εμφάνιση του blog ήταν κάτι που με απασχόλησε από την πρώτη στιγμή που πάτησα για πρώτη φορά το μπουτόν «Δημοσίευση Ανάρτησης». Πέρασα αμέτρητες ώρες μπροστά στον υπολογιστή μου σχεδιάζοντας «τα νέα γραφικά» του blog. Έχω φτιάξει τουλάχιστον 3 με 4 layouts τα οποία μετά και απέρριψα! Σε μια στιγμή σκέφτηκα να δώσω τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ξεχωρίσουν το καλύτερο από αυτά. Το θεώρησα όμως λιγάκι υπερβολικό! Ήθελα ένα ξεχωριστό στυλ για το blog μου! Έτσι γεννήθηκε το NG template (διαβάζεται «εν τζι» και σημαίνει Next Generation!). Είναι η σημαντικότερη αλλαγή στην εμφάνιση του blog, όμως όπως θα δείτε θα υπάρξουν κι άλλες.

Ευχαριστώ και πάλι όλους εσάς που επισκέπτεστε καθημερινά το blog. Το SD αρχίζει σιγά σιγά και βρίσκει το δρόμο του ωστόσο ένα από τα σημαντικά κομμάτια του απουσιάζει. Εσείς! Η γνώμη σας είναι απαραίτητη για την εξέλιξη του blog. (Άλλωστε χωρίς εσάς, SD δεν υπάρχει!) Αφήστε λοιπόν τις εντυπώσεις σας στο guestbook. 

Καλό μήνα σε όλους μας!
Ο Blogger

0 απόψεις καταγράφηκαν, η δική σου;:



Bus Icon Heart Icon More Icon
Επισκέπτεστε
πρώτη φορά
αυτό το blog;
Σας άρεσε το
Something
Digital;
Και επειδή ένα
blog δεν είναι
ποτέ αρκετό...
Mπείτε στο Virtual Bus
για μια δωρεάν ξενάγηση.
Προλάβετε πριν εξαντλη-
θούν οι θέσεις!
Ζητήστε τη βοήθεια
του συνδετήρα!
Λάβετε όλες τις νέες
αναρτήσεις με mail.

Γράψτε την άποψή
σας στο guestbook.

Γίνετε συνδρομητές
δωρεάν!
Τρυπώστε στο SoDigi!
Καταδιώξτε το!
Γίνετε συνδρομητές
και σε αυτό, δωρεάν!

Get the WidSets!