Ως πότε θα επιτρέπουμε σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών να μας θεωρούν καθυστερημένους; Το επόμενο προωθητικό τρικ συνηθίζεται σε πολυκαταστήματα που μέχρι χθες πουλούσαν κουζίνες και πλυντήρια και σήμερα προσπαθούν να φέρουν όλον τον ψηφιακό εξοπλισμό στο σπίτι μας. Προσωπικά αποφεύγω να τα επισκέπτομαι, γιατί κάθε φορά που το κάνω το νευρικό μου σύστημα χτυπάει «τιλτ»! Άλλα σαν βγεις στον πηγεμό για να αγοράσεις ξυριστική μηχανή (λέω εγώ ένα παράδειγμα τώρα), ε δε θα πέσει το μάτι σου σε computerized devices; Θα πέσει!

Μου την δίνει που πολλές φορές προσπαθούν να σου πουλήσουν ότι πιο άχρηστο υπάρχει στην αγορά, κρύβοντας τα μελανά του σημεία και «σαμποτάροντας» άλλα καλύτερα μοντέλα της ίδιας ή ακόμη και καλύτερης κατηγορίας. Έτσι αν είστε τελείως άσχετος από οθόνες και συμβουλευτείτε τους πονηρούς πωλητές των καταστημάτων αυτών, τα μάτια σας θα συμφωνήσουν ότι η Fujiyama είναι καλύτερη από την Porsche.

- Ναι η Porsche δείχνει θωλή! (που δεν προβάλει σήμα από HD είσοδο αλλά από το VHS του παππού)
- Για δείτε και τη Fujiyama κύριε (που είναι συνδεμένη με PS3 ή BluRay player)
- Αυτή μάλιστα! Και είναι και πιο φθηνή!
- Ναι γιατί δεν πληρώνετε την μάρκα! (Η οποία διαθέτει και μερικά εύχρηστα κοντρόλ ελέγχου, που υποτίθεται ότι εμείς δεν ξέρουμε να δουλεύουμε και γι αυτό τα έχουμε όλα ρυθμισμένα λάθος)
- Αυτή θα πάρω!
- Πολύ ωραία! Περάστε στο ταμείο… Από εκεί
(Χε χε χε άλλο ένα κορόιδο!)

Μα τι όφελος έχουν; Πιο πολλά λεφτά δε θα βγάλουν πουλώντας το ακριβότερο υλικό; Είναι η απορία όλων μας! Αυτό που δεν σκέφτονται οι περισσότεροι είναι ότι τα πολυκαταστήματα δουλεύουν με προμήθειες και συνεργάζονται με τις εταιρείες (πχ. Fujiyama) για να τους διαθέτουν έναν συγκεκριμένο αριθμό συσκευών. Αν καταφέρουν και «σκοτώσουν» 500 από αυτές οι επόμενες 100 είναι τζάμπα! Φυσικά τα νούμερα δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

*
 Σενάριο Καλών Πωλήσεων
100% εγγυημένα αποτελέσματα!

Ακολουθήστε τις συμβουλές του Something Digital και το μαγαζί σας θα αποκτήσει τρελές πωλήσεις! Παίρνουμε την καλύτερη οθόνη που έχουμε και την τοποθετούμε ακριβώς δίπλα από αυτήν που θέλουμε να πουλήσουμε. Τις συνδέουμε με τον ίδιο υπολογιστή, αλλά σε διαφορετική κάρτα γραφικών. Βάζουμε και ένα ποντίκι στη μέση για να το κάνουμε πιο ζουμερό.



Ανοίγουμε τις ρυθμίσεις της μιας κάρτας γραφικών και πειράζουμε τις τιμές της ευκρίνειας, του χρώματος και της φωτεινότητας. Κάνουμε την εικόνα να φαίνεται θολή στο καλό μοντέλο και καθαρή σε αυτό που θέλουμε να πουλήσουμε.



Οι φωτογραφίες του άρθρου είναι πρόχειρες. Με αρκετή προσπάθεια διακρίνει κανείς ότι στην δεύτερη οθόνη το σήμα δεν έχει δεχτεί επεξεργασία. Στην πρώτη έχει προστεθεί εφέ ευκρίνειας της κάρτας γραφικών και η εικόνα φαίνεται πιο ζωντανή. Αν κάποιος άλλαζε καλώδια στις δυο οθόνες θα έβλεπε την διαφορά. Σε καμία φωτογραφία δεν έχει προστεθεί φίλτρο.

Με αυτό το post εγκαινιάζω και μια νέα κατηγορία στο blog. Ο «Αυτόπτης Μάρτυρας» θα καταγράφει όλα τα μελανά σημεία του εμπορίου IT και θα σας τα παραθέτει με… Αποδείξεις! Γιατί ουδέν κρυπτόν από τον Blogger!

Ο χρήστης Ευαγγελάτος λέει:
Ορκίζομαι!

0 απόψεις καταγράφηκαν, η δική σου;:



Bus Icon Heart Icon More Icon
Επισκέπτεστε
πρώτη φορά
αυτό το blog;
Σας άρεσε το
Something
Digital;
Και επειδή ένα
blog δεν είναι
ποτέ αρκετό...
Mπείτε στο Virtual Bus
για μια δωρεάν ξενάγηση.
Προλάβετε πριν εξαντλη-
θούν οι θέσεις!
Ζητήστε τη βοήθεια
του συνδετήρα!
Λάβετε όλες τις νέες
αναρτήσεις με mail.

Γράψτε την άποψή
σας στο guestbook.

Γίνετε συνδρομητές
δωρεάν!
Τρυπώστε στο SoDigi!
Καταδιώξτε το!
Γίνετε συνδρομητές
και σε αυτό, δωρεάν!

Get the WidSets!